בנייה קלה מעץ הינה אחת מתחומי ההתמחות של חברת "פינת עץ". אנו מקפידים על ביצוע עבודה מקצועית ומדויקת, זאת בהתאמה מלאה ללוח הזמנים אשר נקבע מראש. חברתנו פועלת מתוך אהבה לעבודות העץ השונות וליצירות המגוונות שחומר הגלם המיוחד הזה מאפשר ליצור. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם, לענות בצורה מדויקת על כל שאלה ולייעץ במידת הצורך.

מה היא בנייה קלה מעץ?

בנייה קלה מעץ הינה למעשה סגנון בנייה ייחודי בו כלל חלקי המבנה מורכבים מראש או מורכבים במקום בו המבנה יעמוד בסופו של יום. למעשה, מדובר יותר על שיטת הרכבה לעומת תהליך שלם של בנייה. חשוב להבין כי בעת בנייה בעץ אנו יכולים ליצור מבנה עמיד מאוד. זאת מפני שהעץ הינו חומר גלם חזק וגמיש, זאת לצד העובדה כי הוא בעל עמידות יוצאת דופן לנזקי הסביבה.

החלק הקל של תהליך הבנייה מסוג זה, טמון בעובדה כי שיטות בנייה אלו הינן מהירות בצורה משמעותית לעומת שיטות הבנייה הרגילות אשר משלבות בטון ובלוקים. בנייה קלה מעץ מאפשרת את ביצוע העבודה הנחוצה בלוח זמנים קצר, בצורה מדויקת ובהתאמה מרבית לצורכי הלקוח. כך גם במידה ואתם תהיו זקוקים לביצוע תיקונים, הרי שגם הם יוכלו להתבצע במהירות וביעילות.

בנייה קלה ואיכותית מעץ

פנו למומחים בעץ

חברת "פינת עץ" הוקמה מתוך אהבה לעץ ומוצריו ותשמח לסייע גם לכם בבנייה איכותית ומקצועית אשר תענה על כל הצרכים שלכם. אנו מתמחים בבניית פרגולות, דקים, מבנים מעץ ופרויקטים מיוחדים בהתאמה אישית לדרישותיו של כל לקוח ולקוח.

יתרונותיו של העץ בתור חומר גלם הינם רבים ומגוונים ויבטיחו כי אתם תוכלו ליהנות מתוצרים איכותיים אשר נבנו במקצועיות על ידי אחת החברות המובילות את תחום זה. צרו קשר עוד היום על מנת לבצע הזמנה ולקבל את המענה המקצועי והאדיב ביותר.